torsdag 13 januari 2011

Bebisolle

Hejsan. Jag har inte glömt bort er =P
Men Mollymus har verkligen tagit all tid de senaste dagarna och så fort man har haft en liten stund över så har man passat på o göra de nödvändiga sakerna =)

Nu äter Mollsen själv =P
(Bilden tagen iförrgår)


Skämtosido.
Jag behöver verkligen köpa en kalender.. De går inte att ha allt uppskrivet på papper här o där haha. Får bege mig till Coop och införskaffa mig en idag tror jag.. 
Men allt återstår o se =)
Eller förresten, idag hinner jag ju inte de. Då ska vi bära all bröte i källaren =)

Sen blir de mat förhoppningsvis o sedan duscha =P

Nej, nu måste ja ta bebis =)

Nya bilder finns ute på facebook, trycka på länken här på sidan -------------------->>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3