måndag 17 januari 2011

Den sista bebisen har landat=D 
Det blev en Jonathan =D

Herre gud vad alla får pojkar nu helt plötsligt haha...
=D=D=D

GRATTIS Annika och Conny till er 4:e pojk =D




Nu sitter Molls i babysittern o sover =P
Jag passar på o blogga haha =D

Idag var vvsaren här o kollade rören osv.. De kommer bli kanon bra där nere.. Nackdelen är ju bara den att de är en gäst toa haha.. Hmm, vi får helt enkelt flytta ner =P


Förut så var Molls o jag ute o skulle hämta posten, men pga isgatan så tog det oss 10 min att gå den korta biten haha. (Vårt hus är längst bort till höger. DVS 3:e huset på höger sida haha))


Promenaden tog på Molls krafter =P
Så när vi kom in så däckade hon i sittande ställning, på min hand =P

=P


Nu ska jag fixa lite i köket innan herr Sambo kommer hem =)

Uppdaterar senare =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3