lördag 22 januari 2011

Hej hej. Idag fyller min svåger 30 år.. GRATTIS på födelsedagen Tony =)
Vi ska uppvakta honom nästa helg så stackaren fick inte ens ett kort av oss =P

Tror dock han överlever =)
GRATTIS iaf =D



Idag har Lillgrisen badat igen =D Hon verkligen ÄLSKAR att få bada =D
Och även denna gång blev det några fina bilder på skönheten.

Sitter även o knåpar lite på månadsrapporten inför imorgon (JA, hon blir 2 månader imorgon.. sjukt) och på inbjudningskorten inför namngivelsen =)

Hittar dock ingen snygg design så ja, vi får se hur de blir =)


Dagen har vi spenderat i källaren medan Momly låg och sov utanför i vagnen =)
1.5 timme fick hon minsann avnjuta i den friska luften medan vi rensade de sista där nere =)

Kommer bli kalas de här, fast nu har vi möblerat om lite med sakerna. Så toan blir de tvättställen skulle stå osv =)


Hur som helst.

Nu ska jag avnjuta kaffe och ni ska få njuta av bilderna =P
Fler finns under länken där uppe *Pekar högst upp till höger, mollys andra månad*



4 kommentarer:

  1. Svar: Ja jag började undra, för de kändes ganska tighta.. Läste på förpackningen och det stod one size så det måste bara vara till spädbarn. Har inte heller haft problemet med strumpor som åker av, men som du säger så kommer det nog snart när dom upptäcker fötterna =P hehe

    SvaraRadera
  2. Läste att ni ska ha namngivelse. Hur kommer den gå till? Vi funderar också på att ha en namnfest/namngivelse för har gått ur kyrkan så det blir inget dop.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer ju från Olofström så därför vet jag att dom byggde en helt ny simanläggning där för några år sedan och redan då sa jag att "HÄR ska vi gå på babysim med vår bebis". :)

    Dom har inte svarat på mitt mail så jag ska ringa dom imorgon, men dom har både babysim och sen en fortsättningskurs efter babysimmet. 800kr för 8 gånger! :)

    Förresten, gå INTE i Asarum. En kompis till mig sa att dom inte är utbildade, dom finns inte med på Svenska Babysimförbundets hemsida. Hon gick i Sölvesborg med sin son.

    SvaraRadera
  4. Sv: Visst ser det ut som dom kommer därifrån :D Men dom kommer faktiskt från Lindex :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3