lördag 15 januari 2011

KLICKA PÅ BILDEN SÅ FÅR NI UPP STÖRRE STORLEK =D



Lite allt möjligt minsann =)

Nu har jag funderat klart ang prenumerationen jag fick av Angelica o Jonas i julklapp =) Det fick bli "Vi föräldrar" =)
Har läst den på BVC (BHV) och tyckt att den verkat intressant, och nu loggade jag in o skickade iväg beställningen =D

Sedan la vi märke till att vi missat o skicka in namnet till Molly haha =P
Christian trodde att jag hade postat brevet och jag trodde att han hade gjort de.. TACK gode gud så insåg vi det i tid ;)
Undra vad hon hade fått för namn annars.. haha..



14/1

14/1

15/1

15/1

15/1

Jaha ja, vad ska man mer säga nu då?
Hmm. Kommer inte på något faktiskt haha =P
Får antingen bli en senare uppdatering eller så blir de en imorgon =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3