söndag 9 januari 2011

Skrivet ur Mollys perspektiv

En underbar morgon minsann.
Jag och Mamma var uppe till ca 4, hon var inget vidare glad på Pappa då det var han som hade haft mig sovande på eftermiddagen, hihi. Vi lyssnade på radio och hade det jätte mysigt, men mamma tittade mest irriterat på när jag pratade =)

Helt plötsligt vaknade jag, så jag måste nästan ha somnat. Öppnar ögonen och där är dom, mamma och pappa ligger och sover såååå gott. Jag börjar prata igen och pappa rusar upp och ska byta blöja på mig.. WHAT?
Jag ville ju mysa. Men det fick jag senare <3

Mat mys mat o mys hela tiden =)

Sen började dom städa. Förstår INGENTING. Jag fick sitta i någon slags gunga, jag tror dom kallar den för babysitter. Där fick jag sitta i min ensamhet. Men då la jag märke till att mina vänner dök upp. Nalle Puh, Nasse och såklart TIGER <3
Vi lekte i sisådär 1 timme. Mamma och Pappa var jätte glada över att jag lekte själv för en gångs skull. Dom fortsatte städa och sedan fick jag reda på att Farmor ska dyka upp en snabbis i eftermiddag =)

Jag ska minsann visa upp mina nya jeans som mamma köpte till mig. 
=)

Nu har jag precis ätit och pappa sitter och myser lite med mig <3

Snart kommer Farmor juh, och sedan hoppas jag att Tiger vill leka igen, förlåt, rättat av Mamma, ATT JAG VILL LEKA MED TIGER.
*höhö, tror hon ja =P*

Nej, nu ska jag in och pudra näsan ;)

Mamma o Pappa hälsar till er alla 

<3

KJAMIS PYJAMIS =P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3