tisdag 18 januari 2011

Sömntuta bebisen.
Klockan är 11.10 och jag har varit vaken sedan 10.30, men inte Molly inte.
Nej då, hon ska sova till 12 om hon får =P

Idag ska jag och Molly till BHV och väga o mäta snuttan =)
Klockan 14.30 ska vi infinna oss där och jag vet ännu inte om jag ska ta och gå bort dit eller om vi tar bilen. Vi får se hur vädret är om någon timme =)
Jag gissarpå 5500
Josefine på 5625
Christian 5700-5800
Birgitta: 5270
Jag hade blivit sjukt chockad om hon har gått upp så pass ialla fall, för hon har slutat äta 135 varannan timme och på nätterna kan det gå 6-8 timmar. Men ja vi får se ;)

Får inte glömma att ta med mig kudden och fråga om Molly kan använda sig av den nu. Nu har hon blivit så pass stor =)
Nej hon har sovit utan kudde fram till nu =)

Sen måste jag kolla upp ang öppna förskolan och babysim, babymassage och liknande =)

Madde, DU FÅR INTE GLÖMMA DET NU =P

Vid 16 kommer Christian hem och sedan blir det pådrag nere i källaren igen. Riva fixa och dona =)
Nej gott folk, nu måste jag väcka Fröken A******* och ge mat o fixa i ordning =)
Ha en fin dag så uppdaterar jag ikväll med bilder och liknande =D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3