torsdag 24 februari 2011

En lat dag.

Hej hopp.
Molly har ju börjat vakna redan vid 8 på morgnarna nu. Är i och för sig rätt bra för nu slipper jag sitta uppe till2 på nätterna innan hon somnar ;) Det är dock rätt jobbigt att hon ska sura o gnälla men så fort man sätter sig upp så skrattar hon som tusan =p


Idag är jag lite lat =P
Blir ingen promenad runt Asarum idag heller =P
Dock ska vi strax ut o gå till långasjön o tillbaka och vid 11.30 ska vi bege oss till kusin Olivia (gå förhoppningsvis) =)
Så sammanlagt blir väl egentligen promenaden längre än Asarum rundan. Men det känns inte så.
Vi håller på o planera inför deras farfar/morfars födelsedag den 5 Mars och då måste vi hinna ses lite o ja, planer =)


Usch, inatt drömde jag att vi hade glömt att beställa smörgåstårta inför hennes namnkalas haha =/
FY FAN VAD HEMSKT =(

Vi fick ta bröd och skagenröra i burk och sedan GRÄDDE överst haha.. Hel sjuk dröm.. 

Insåg  för några veckor sedan att vi nog slå på rätt stort med smörgåstårta osv. Tydligen brukar man inte ha de?
Men vi har det mestadels för att våra släktingar åker från JKPG och Borås (20-30 mil) och sedan åker dom hem samma dag. Och vill vi ha hit dem så får vi muta med något ;) *Skämt osido*


Nej gott folk. Nu ska jag skynda mig ut innan bebisolle vaknar =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3