fredag 25 februari 2011

En Molls en kotlett och lite CSI
 
Ja, då sitter man här... igen =P
Christian och Molls ligger o myser i soffan, eller ja, hon sover ju men han myser undertiden =)

Tänk att saker o ting kan ändra sig från dag till dag. I förrgår brydde hon sig inte om speglar osv, idag så började hon prata med sig själv när hon såg sig i spegeln =)
 
Imorgon är det jag som ska ha födelsedagsfika här hemma =)
Konstigt nog är de Birgitta som står för tårtan haha, får inte ihop de där riktigt =).
TACK iaf =)

Birgitta Åke Angelica och Olivia ska komma hit =)
Jonas jobbar så han slipper oss pratkvarnar =P

Men på förmiddagen ska lilla Molls åka till Farmor o vara där en stund =)
Vi ska ut o kika lite på stan =).


Och på eftermiddagen ska vi kolla upp Åkes present med =)
Han får vänta till efter dom kommit hem med att få presenterna. För vi hinner troligtvis inte få hem det.


Nästa helg är det dags för JKPG igen =).
Då ska vi ha födelsedagsfika där med.. Mormor Morfar Farmor Pappa Henrik (bror) hans flicka och så Marie (pappas särbo =) )
 
På tal om Henriks tjej ;)
Han hittade en tjej i Norge som han varit tillsammans med nu i hmm, 6 månader?  Vi har aldrig träffat henne då hon bara har varit i Sverige en gång. Men nu är det dags ;) Äntligen vågar han visa sin del av släkten =P
Vi, systrar, är väääldigt förväntansfulla över att få träffa henne =)

Hur gammal jag blir? 20 så klart =D
Haha ^^
Nej då.. Jag blir såklart 27 år =)
Eller? =P

Jo det gör jag =)
Föddes den 29 februari 1984 så de flesta har väldigt roligt åt att jag faktiskt aldrig är så gammal som jag "är" =)
Men vad jag vet så är man inte äldre än vad man gör sig.. =)

27 år.. GUD.. =S
Syster 29..
Bror 19..
VAD?
19 år?
Hmm, sist jag kollade var Henrik en Bebis Djicka på MAX, och nu menar jag allvar.. MAX 4 år =)
Tony har funnits med i vår familj i hmm 13 år..
Haha.. Henrik var alltså 6 år.. Han kan ju inte minnas något annat =).
 
Ja.. Ni märker nog att Henrik, bror.. Kommer alltid vara en bebis.. Han är ungefär i samma ålder som Molly.. haha ^^ Ok, som Ted då (6 år) =P
Stackars lilla broder =)

Och i sommar tar han studenten =D

Sen flyttar han säkert till Norge.. 
Börjar jobba som bilmekaniker..
Eller så åker han till USA och börjar som mekaniker med F1 bilar =(
Eller så gifter han sig och får barn med Viktoria =).
Eller så kommer han bo kvar i Sverige.


Fast, jag ska nog inte sitta här och planera hans framtid =P

Vad han än blir och vad han än gör så kommer han alltid vara våran lilla Didde Djicka, våran blåbärsgumma =)

Och hur korkad han än är. Hur dumma uttalanden han än gör. Hur bråkig han än må vara så kommer vi alltid skydda honom som våran "bebis bror" =)

(Hoppas inte han läser detta, då lär jag nog inte hinna fylla 27 =P )













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3