lördag 26 februari 2011

Hejsan på er.
Jag hinner egentligen inte uppdatera då vi kollar på film =)
Men en snabbis får väl gå ann ;)

Idag åkte jag och Christian till stan (Molls var hos Farmor) och handlade en mätsak och 3 krokar till sockergrynet =)


Vi ska ha dem på den vita långa väggen, men mätsaken ska vi nog ha på den gröna väggen =)

Sen kom Christians familj hit och firade mig =)
Birgitta hade köpt en fantastiskt god passionsfrukttårtasom vi provsmakade =D

Jag fick fina gardiner, stolsdynor, lampa, krukor, blommor, kakor och en peng =)
Av Angelica o Jonas fick jag trädgårdssett och lite fröer + blöjor till Molls och trädgårdshandskar + TOMAT =P (jag har ju dille på tomat haha)




Olivia hade lite ont i magen men några fina bilder fick vi minsann =) Hon gillade Mollys babygym starkt (och Molly gillar Olivias haha...)
Molly blev på kinkhumör vid något tillfälle men de var glada mestadels tycker jag =D











De söta små hjärtegrynen =)


Här kommer några andra bilder, på Mollys rum =D








Det var allt för nu =)

Ha det så skoj o njut av bilderna =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3