tisdag 1 februari 2011

Våran duktiga flicka =)


Hej hej.
Dagen har passerat väldigt fort och för tillfället ( 17.12) sover bebisolle lite till =)
Vid 9.25 var vi hos Angelica och Jonas och Olivia och meningen var att ja skulle gå in o hjälpa Angelica (ifall hon behövde hjälp ut med allt) men slarvig som jag är så hittade jag inte nappen till Molly =s
Jag letade och letade men itne tusan hittade jag den. När Angelica kommit ut så hittar jag den i vagnen =P

Vi promenerade till BVC och de gick bra. Både Olivia och Molly somnade och sov så gott =)
Väl där så vaknade Momly och var på glatt humör. Hon la av världens braka lass så vi fick gå o byta på henne =P Sen trodde jag att hon var hungrig så jag fixar käk till henne.. Men nej nej, de spottade hon bara ut och låg o skrattade åt mig istället haha..Sötipöti <3

En vaken och pigg liten tjej idag. 

När vi sen gick tillbaka hem till Angelica o Jonas (jag parkerade där o promenerade med Angelica till bvc) så gick vi inom affären o handlade nappar till Molly (ja, Yoda har ätit upp 9 av 10 så nu fick vi köpa 2 nya). Väl utanför deras hus så gör jag det IGEN. Jag hittar inte nappen. Molly skrek då jag väckte henne när jag skulle sätta henne i barnstolen.. Men ingen napp =( Letade som tusan.. Sen hittade jag den... i hennes knä =P

Fick en napp hållare av Birgitta men den är nerpackad fortfarande =( Dock ska den UPP IDAG =P


Ja, det var väl dagen.. Ungefär=P
När vi kom hem så åt Molly o sedan tog vi oss en liten sovstund ;) 

Och ja, sedan dess har hon ätit en gång till o ligger nu då o drar sig lite i sängen =)


Men nu gott folk, nu sk ajag alldeles strax bege mig till affären o handla lite =)

Imorgon är det dags för BVC igen =P
Läkaren denna gången..
Får vi se vad hon väger med =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3