tisdag 22 mars 2011

Här sitter vi.

Moll yi sin barnstol och jag på datastolen.
I helgen blir det en ikea tripp. Denna barnstolen som vi har nu är Mollys Farmors och hon vill nog ha den hos sig haha =)
Det finns ju sådan där smidig stol på IKEA som man kan montera hur lätt som helst. En sådan ska vi köpa =)
Först tänkte jag även köpa en snyggare "dyna" till stolen men så kom jag på att hur fiffigt är de att ha de då när hon ska börja äta själv? Njae, vi får se om jag ger mig på och syr själv eller om jag köper IKEAS för 40 spänn =P
I värsta fall kan man ju fäga tyget från IKEA med =)
Ja vi får se.

Stol, dyna + lite annat trams behöver vi nu iaf =)

Igår köpte vi en Bu,bo.. 499 spänn. Orange.. Jätte fin =)




Bilder på söt från idag. Äntligen passar kläderna från Farmor (madelens) från i julas =)



Fler bilder hittar ni:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3