söndag 20 mars 2011

Meningen var att vi på namngivningen skulle ha ett litet klipp med massa fina bilder på Molly + några låtar. Tyvärr ställde datorn till problem då vi inte lyckades med det vi ville. Därför får ni nu lyssna på dem här istället =)
Får se om vi lyckas med de vi ville, isf lägger jag ut det här =)
(klicka på texten som är lite större här under, ni kommer då till låtarna)


Denna låten hittade jag strax efter Mollys födelse och den är bara så  " jag och Molly".
Hon är min levande ängel. 
Ibland hittar man en låt som man kan spela 100 ggr utan att tröttna. Detta är en sådan låt. 
Jag förlorade en ängel- mamma, Mollys mormor. Jag fick en annan ängel- Molly <3
Finns en annan version med, båda är lika underbara =).



Så nu hoppas vi att vi lyckas med vårt filmklipp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3