tisdag 8 mars 2011

Oj vad han kaklar och har sig i källaren =)

Han skulle komma vid 8.30 men icke =P
Så vid ca 9.30 åkte jag bort till Angelica o Olivia och gick en promenad.Idag gick vi längre än 1 timme.. Skönt =)

När jag sedan kom hem så var han här och jobbade.. Och nu är jag så nyfiken så jag snart går sönder.. =D
Han har kaklat hälften av duschen (innan när jag var nere o sa hej) och så sa han att han troligtvis tar resten av duschen imorgon då plattorna var så tunga och han vill inte att de ska kasa ner. Men han skulle se hur pass de hann torka under tiden han gjorde resten.. Men jag fick iaf veta att han är klar redan på torsdag =D=D=D=D

Duktiga människa..


Är så sjukt imponerad över hur fasen man kan få några platta plattor att bli så "mjuka" och hanterbara på något sätt haha =)

Jag längtar.. något så sjukligt efter att de ska bli klart..

Pratade även med honom (Helge?, minns inte vad han hette) om de blå rummet o han sa att de är inte så dyrt att hyra en sådan maskin som "skalar" bort plastfärgen =)

Dock måste jag och herr sambo sätta oss ner och gå igenom vad som är prio nu. Är de hallen =P Eller grunden (gräva upp sanden/jorden och lägga singel) som jag tycker....
Hmm..Ja vi får se..

Jaja, nu ska jag ta mig en kopp =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3