fredag 25 mars 2011

Poäng

Ja, nu har jag satt in poängen från blöjpaketet på klubbsidan =)

Inne i paketen (alla liberos produkter) har en kod som man skriver i på deras hemsida, då får man poäng som man sedan kan välja saker för =D


Dock kan man max få 4500 poäng, jag har redan över 1000 poäng så ja, man kan inte få allt på sidan som man vill ha =P


Hur som helst. Idag vaknade damen vid 7, vi gick upp och har haft de mysigt hela dagen. Hon fick smaka palsternacka men de gillade hon inte =P
Får vi se vad hon säger om de imorgon igen =)

Sedan fixade jag löken till löksås =) Blir fläsk och löksås idag ;)


Josefin (mammagrupp tjejen) smsade och frågade om jag christian och Molly skulle till barnloppis imorgon och jag hade ingen aning om att det ens var så jag fixade att Christian tar Molls så kan jag gå dit själv. Sedan frågade jag om Angelica vill med, så vi delar på Olivia ifall hon blir ledsen =) 
Klockan 8.40 ska jag hämta Angelica och vid 9 ska vi möta upp Josefin mfl.

Vid strax efter 10 kommer Saara Andreas och Henna hit =)
Och efter 12. runt 13, ska vi åka till Ikea och fixa massa saker till källaren.

På kvällen ska vi sedan bort till Angelica då dom behövde hjälp att fixa med någon lampa =)

En händelserik dag. Jag lär stupa i säng =P


Nästa vecka händer det mycket =s
Onsdag: Rytmik
Torsdag 10-11 Mammagrupp. Ev babymassage
Fredag: Babysim (dock är vi på land, mer informationsträff)

Men sedan jämnar de ut sig då mamma gruppen slutar. Sen tror jag inte simet är varje vecka.. Men ja vi får se =)

Nu vill inte damen sitta själv mer.. hörs sen =p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3