lördag 23 april 2011

För ganska exakt 5 månader sedan var vi inne på bb med krystvärkar ( vid 12) och 13.55 för exakt 5 månader sedan föddes våran lilla sötkråka Molly =D

Meningen var ju att hon skulle heta Elise men när hon föddes så var det ju ingen Elise.. Man såg nästan direkt att det var en Molly..
Tänk att man går i 9 månader (vi i 6½ =P )och VET att bebisen SKA heta någonting, men när den sen föds så inser man att bebisen förtjänar ett annat namn =D
Så knasigt =D
Hade hon ock inte varit en Molly så hade hon ändå fått heta Elise =P

Hon fick det dessutom som andranamn så så lätt kommer hon itne undan =P


Tyvärr kommer jag nog itne hinna lägga upp månadsrapporten idag =(
Den är inte skriven och nu ska vi handla o sen ska vi bege oss till Herr sambos föräldrar o grilla..

Men jag lovar att jag ska knåpa ihop så det ligger ute imorgon inann jag beger mig till Jönköping =)


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA ÖNSKAR Madde Råtta, Herr Sambo och Momly

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3