måndag 18 april 2011

Hej hej på er.

Måndag morgon. Vecka 16.
Molly blir 5 månader om 5 dagar.. Sjukt.. 
Galet.
 
2 eller 3 ggr kvar på rytmiken, varav nästa + nästnästa vecka kan inte jag och Molls komma iaf. Ena veckan är vi i Jkpg och förpestar deras liv =P
Andra veckan ska vi ta de lugnt för då händer det så otroligt mycket mer ialla fall =)

Sen ska vi börja testa att gå på Öppna Förskolan både i Asarum och i stan.
Funderade även på att testa rytmiken i Asarum med.. Alltid bra att ha fler ställen att gå till den dagen man itne har bil.. lite jobbigt att gå till andra rytmiken.. Ajja vi får se =)


Molly har fortfarande inte vänt sig från rygg till mage eller tvärtom.. hon fegar ur =P
Däremot så vrider hon sig/ålar från sida till sida.. Det hon har gjort längst är en halvcirkel (från söder till norr). Vadå att man blir paff när man lagt henne åt ett håll och ett tu tre så ligger hon i motsatt riktning haha =)


För tillfället ligger hon ut eo sover i vagnen =)

Vi var ute o planterade lite påskliljor i krukor och ställde på trappan och då somnade hon till =)
Sovit i ca 30 min =)

När Molls Trolls vaknar är det dags för mat, sedan får de bli lite lek på rummet. Hon har ju kommit upp i den åldern att det faktiskt är roligt att "leka".. =)


Sen fick vi veta att det är imorgon vvsaren ska komma.. Har tydligen blivit någon miss... Men jag får tvättmaskin snart =P


På söndag beger sig jag coh Molly upp till Jönköping =) Detta för att vi ska slippa sitta hemma på veckorna helt själva.. Då sa vi att då kan vi lika väl åka upp en söndag och stanna till onsdagen =) 
Christian är ju ändå på jobbet..
Sen lyckas jag få med honom 2 ggr på badet nu med.. Fredag (röd dag) och fredagen efter (ledig fredag).. Sen får vi se hur vi löser de andra =)

Jaja.. nu ska jag äta lite, innan Trolly vaknar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3