tisdag 19 april 2011

Hejsan påe r..
Idag kom vvsaren o började fixa i källaren.. Wii
Tror ni nu att jag har tvättmaskin? =D


NEJ =(

Han åkte iväg till ett annat hus o skulle fixa en läcka där =(
Så typiskt. Jag som skulle tvätta idag, men de får väl vänta till imorgon då =D
 
 
 
Finns itne så mycket att uppdatera förutom att vi hade världens mest kinkiga Molls igår.. Från 13 ungefär.. Skrek o ville ingenting.. Var så trött men vägrade somna. Åkte en runda men somnade inte då heller.. SUCK.. Vi gick då ut o fixade lite o då somnade pluttan =)
Skönt.. 
Sen vaknade hon o var vaken till 22. Sen sov hon hela långa natten till 06.45 ungefär..


Idag tog sig Moll so ja en sovstund från 11-14 ungefär.... eller ja, hon ialla fall =P
Jag låg vaken mestadels o retade mig på alla ljud utanför haha =)


Jaja, nu ska jag aktivera damen..

HA en toppen dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3