måndag 9 maj 2011

Hej hopp.

Nu skriver jag vid datorn igen =P
De var nog en vecka sedans sit typ haha, nej då.. I fredags faktiskt =)

Idag var det premiär för Molly på öppna förskolan..
Herre gud säger jag.. Jisses vad folk =s
Säkert 30 ungar.
Tjo och skrik och vid vissa tillfällen blev Molly rädd då en del tjöt eller hur man ska säga.. (Inte grät utan tjoade). Hon blev trött och började gråta.. Så jag gick ut en stund och fick henne att somna till. Sedan brydde hon sig inte om tjoen (är nog bara att hon inte är van). Där vi gick förut var vi ca 6.9 mammor med barn och det var jätte lugnt.. Verkligen. Inget tjoande och så.
Men efter Molls hade sovit en stund så var hon piggelin och redo att leka..
Hon älskade sångstunden här med. (Jag gör rörelser med hennes händer kropp och ben) och hon skrattar verkligen som en tokig =)

Söttroll.

Hon gillade det kan vi konstatera och vi kommer gå dit igen =)

Dock blir det tidigast nästa måndag för på onsdag ska vi träffa "rytmikgruppen" =)

Jaja. 

Vi blev bjudna hem till Josefin och Elton så nu ska jag strax hämta upp Angelica och Olivia och åka dit.

Uppdaterar senare..
Se om jag hinner ringa några samtal i eftermiddag med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3