tisdag 24 maj 2011

Hejsan.
Detta blir en snabb uppdatering =).
Klockan är 22.30 och jag o Christian har fixat nere i källaren en hel del idag. Nu börjar de minsann likna något =D


Var o handlade förut och vid självscanning sakerna så mötte jag Ida (hon och jag hade bf samma dag). Sen kom Christian o Molly o hämtade mig o när vi åkte hem så störtregnade de. Molly började gråta då de verkligen öste ner. Jag fick slänga mig ur bilen och in i baksätet haha =P Knas. Men då lugnade hon ner sig ialla fall.




Imorgon kommer mammagruppen hit. Skoj =)
Sedan ska jag hämta hundarna (dom ska vara hos Christians föräldrar så länge.
 
 
Finns det mer att säga..
Hmm..

Ingenting troligtvis =)


Här får ni en bild så länge =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3