söndag 1 maj 2011

Helgen har spenderats mestadels iväg =P

I lördags vid 17 besökte vi "Farmor och Farfar" där Christians moster och morbror med fru var (Nenne Anders och Lena). Christians föräldrar lagade mat och dom fick klämma och känna på Molly =)
Vid 19 tiden kom Angelica och Olivia och sa hej så fick de 3 släktingarna (+ Solveig som kommit i onsdags) känna på Olivia med =)

Bägge tjejerna skötte sig utmärkt men sen blev Molls trött och skrek =(
Men i övrigt skötte hon sig fint.

På kvällen där fick jag även veta att C och T skulle få en till bebis.. WII.. Fortfarande lyckorus ;)

Idag mötte vi upp en jädra massa folk ute i Mörrum (Elleholm?) och skulle bevittna (?) dopet på/för Olivia =)

Det var Jonas Angelica Olivia, jag Christian Molly, Birgitta Åke, Nenne. Anders Lena, Solveig, Nisse och Ulla, Ann, Joakim och Maria  + Jonas föräldrar, Jonas bror Jens med flickvän Felicia (?), Jonas 2 kompisar (Andreas och Robert?) och så Angelicas kompis / gamla granne Isabell (Isabella?) som även sjöng solo för Olivia i kyrkan.. Jätte duktigt =) (Himlen måste sakna en ängel). Fruktansvärt svår låt men hon gjorde det riktigt riktigt bra =)

Sammanlagt var vi 25 personer iaf =) Så jag ber om ursäkt om jag missade att räkna upp någon.. Lovar att det kommer i ett senare inlägg isf =)


Sen åkte vi hem till dom och åt Tacos och tårta och sällskapade.. Fick massa fina bilder och dessa bilder kommer senare.. Vet inte hur jag ska lägga upp dem ännu, om de ska ligga på bloggen eller under en mapp på facebook som jag isf låser på face men så att ni här kan se den =) Vi får se.. De finns tillgängliga imorgon eller på tisdag iaf =)


Har varit en super helg i alla fall =)


Molly skötte sig massa bra idag med =)
Hon vart lite missnöjd lite då och då men det gick över rätt snabbt =)
Uppmärksamhet, uppmärksamhet ;)

Tack för denna helgen =)

Hoppas ni har haft det lika trevligt som jag =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3