onsdag 18 maj 2011

Kolla runt lite på olika boggar och läste om en tjej som sa att man inte behövde koka vattnet efter att barnen blivit 4 månader.
Molls är snart 6 månader och jag kokar det fortfarande, i tron om att man ska göra det upp till 12 månader haha.. Kikat runt och nej, man behöver inte ens koka vattnet till de allra minsta.. Däremot ska man tydligen låta vattnet rinna lite på morgonen så att det "stående" vattnet i kopparledningen försvinner...

Förstår ni hur mycket lättare det blir nu? =)
Slippa koka upp exakt allt pga man "tror" en sak..

Knas knas..

Så efter idag får hon inget mer kokande vatten.
Blir hon dålig i magen så får vi väl börja koka isf.. =)


Fiffigt.. =D


Idag har vi varit hos Josefin och Elton =)
Var 2 mammor till denna gången.
Jessica med Axel och Magdalena med sina tvillingar. Var fullt med bebisar idag.. men Molly gillade de.. =)

Nästa vecka är det min tr att hålla i det...
Bah..
Vad ska jag bjuda på då? Josefin gjorde scones som jag hade tänkt haha.. Nu går ju inte de =s (Eller jo, men de blir lite b kanske?)
Vad hade ni bjudit på?


Nästa vecka blir det bannemig Öppna förskolan i stan med Molly.. Nu har jag blivit tillfrågad igen så nu är de banne mig dags att släpa sig dit o säga hej o kolla om det är bättre än i Asarum =)



Måste bara tillägga att Molly verkligen ÄLSKAR våra hundar.. Ska försöka filma henne och visa hur hon skrattar när dom kommer till henne =)


Jaha.. vad har ni gjort för skoj idag då? =)


1 kommentar:

  1. Va kul att ni ska komma till ÖF i stan! :) Jag har ändrat min åsikt ang. stan och Asarum. Vi trivs mycket bättre i stan. I Asarum är det såna otroliga grupperingar och folk anstränger sig för att slippa vara trevliga. Så uppfattar jag det!

    Så vi kör på ÖF i stan på tisdagar och fredagar, det gamla vanliga trygga :)

    Förresten, läste de där med blöjorna att Molly drar ut fötterna från hålen. Så gör William också =/ så vi ska också byta tillbaka till dom vanliga =)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3