fredag 6 maj 2011

Nu har vi badat..

Molly gillar det mer o mer för varje gång =)

Söthöna <3

Dock blir jag mer o mer förskräckt när jag ser bilderna på mig..

BAH..
Hemskt =P

Nu kan man inte skylla på graviditeten =P
Det är inte Molls fel att jag gick upp i vikt. Det var mitt egna fel.. Jag som stoppat skit i munnen.. Inte Molly..

Jaja, en dag så =P


 Birgitta fick följa med (Mollys farmor). Hon tyckte nog det var skoj =)
Hon tog massor med kort. Tyvärr så ställde jag in kameran i snabbläge och 7 av 10 bilder blev suddiga.. Sen fanns ju jag med på några och de mest hemska kan vi inte bara visa =P
Jag Fick "låna" Elton en stund med.. När Josefin duschade..
Alltid lika glad och road.. =)


Molly somnade i bilen på vägen hem..
Molls Trolls..

Sover nu med, snart 1 tim..
Då väcker jag banne mig henne..
Så inte klorinet torkar in..

Vi duschar ju inte där. Pga alla andra som trängs och dessutom hatar jag åskådare =P

Men men =)

Ingen är nog ledsen för de =)

Någon stal min strumpa idag med =(
Tack gode gud s är de fint väder =)

Nej, nu ska jag slänga igång lite kaffe o duscha av mig..

Bildern aligger under Mollys sjätte månad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3