torsdag 12 maj 2011

Ordagrant Molly BUS

Ger mig på en snabb uppdatering nu =P

Molly vände sig från mage till rygg idag =)
La henne i gymmet på mage o när ja kikar dit nästa gång så ligger hon på rygg =)

Trodde dock de skulle va de dom lärde sig först haha =s

Nu är hon i läragåstolen o ska dra i gardinerna =P
GUD vad roligt att dra gardinen över huvudet (som pappa brukar göra med täcket o säga bu) =P

Hon förstår även att man "går iväg" och "går då efter" i lära gå stolen och kikar efter en =)

Massa framsteg på väldigt kort tid =)


Dock har vi troligtvis fått en bebis som inte gillar mat =(
Hon gillade pureerna men "maten" klöks hon av =( Blir helt röd i ansiktet och försöker kräka upp de =(

Tusan med..

Hon älskar gröt iaf.
Och ersättning.

Jaja, vi får utesluta maten (smakportioner) och fortsätta ge enbart en smak (ärtor, majs, palsternacka osv)


Idag, vid 12 ska jag och ca 10 andra mammor med barn mötas uppe nere vid näsviken och gå en promenad/prata.
Fick även med mig min frisör och hennes dotter =) (Hon är även tillsammans med Christians kompis)

Så de ska bli skoj. Känner till 6 av dem. De andra har jag ingen aning om vilka dom är eller något =)

Men men.. Alltid skoj o fixa fler "Kompisar" till Molly =)
Finns det förhoppningsvis alltid någon som har tråkigt precis samma dag som jag och Molly =)

Nu är klockan 10 och jag ska börja fixa iordning saker o ting =). Ska nog även förbi Lindex o hämta ut mitt Libero paket (som man får när barnet är ca 5 månader). Har kikat hos Louise vad de innehåller ;) Massa bra o ha saker =)

Se om jag springer förbi Kappahl eller om jag faktiskt köper ett par byxor till Molly på Lindex.. Hon har miljaders med klänningar, leggins, tröjor och bodysar, men bara ett fåtal byxor =s

Jaja, vi får se =)


Ha en bra dag så uppdaterar jag när vi kommit hem ifrån "träffen" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3