tisdag 14 juni 2011

God dag. Kl är strax 11 och Molly försöker förgäves krypa :p hon gör 2 steg och sen slänger hon sig fram Haha. Söthare. Hon sov förmiddagslur innan. Hela 30 min. Pust. Detta blir inte roligt :p. Testade att ge henne bitar av persika förut. Och de åt hon med glädje men så fort de blir mos så klöks hon. Knas. Ikväll ska hon få smörgås för första gången :-). När dom kommer upp i denna ålder så kan man visst ge dem bitar så nu introducerar vi bitar ist för mosad frukt mm :-). Öva pincettgreppet sa kloka syster :p. Ja. Vi får se hur de går. Alla är ju olika och Molly kanske helt enkelt inte vill ha mos i munnen. Jag förstår henne :p jag kan tex inte blanda kött med potatis och sås och grönsaker. Jag måste äta upp en sak först. :p tex allt kött sen alla grönsaker och sist potatisen :p, hon brås nog på mig Haha. Nu ska jag försöka få henne att sova lite till :-) tjipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3