onsdag 1 juni 2011

God morgon kl är 7.35 och om ca 1.5 timme ska vi bege oss till en i mammagruppen :-). Molly har sovit bättre inatt. Om de beror på att vi hade alla fönster öppna igår eller pga åskan vet vi inte. Vi bryr oss inte heller ;) hon sov gott och jag har fått sova :-). Igår ringde även nio morfar och berättade att mormor fått åka till sjukhuset pga yrsel. Hon mådde bra för övrigt men dom skulle kolla upp de så hon fick stanna inatt. Ska ringa henne sen och höra hur de är. Krya på dig mormor iaf. Hoppas du får komma hem snart :-). . . . . . . Nu sitter jag och Molly och kollar på vakna med vid voice :-) roligt roligt :-). Idag är de 1 juni. De innebär att de är 5 dagar till ted fyller 6 år :-). Wii. Om 9 dagar tar både min bror och christians kusiner studenten. Gud vad snabbt tiden går. Om 1.5 månad har jag och christian varit tillsammans i 6 År och snart fyller Molly 1 :p skämt o sido ;) . Nu ska jag fixa i ordning :-) tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3