tisdag 28 juni 2011

Idag ska jag försöka komma ikapp mig med bilder och månadsrapport osv..

Rapporten kommer ligga på 2 ställen, dels den 23 Juni men även nu, dagens datum..
(23 juni rapporten kommer även ligga under "Mollys sjunde månad" här till höger =)


Ha tålamod så komemr rapporten dyka upp under dagen =)

Natten har varit bra..
Ingen direkt smärta för Christian, förutom att de spänner o så.

Molly vaknade 5 =s
Fick mat och sedan somnade hon om =) Sov till strax innan 8 =)

HAde de mys i sängen, käkade frukost o nu är kl 9.30 strax =)


Men som sagt.
Bilder, rapport osv kommer dyka upp så småningom under dagen =)

De svåra är dock att jag måste läsa mig till vad hon kunde förra månaden.. Nu har de hänt så mycket på knappt en vecka så jag har glömt vad hon gjorde innan hon blev 7 månader haha.. Attans med.. Jaja, de kommer =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3