tisdag 19 juli 2011

God kväll
Kl: 17.50

Idag har varit en "gjort allt" dag =)

Tvättat fönsterna, tvättat 3 maskiner, vikt en massa kläder som bara legat i en hög (haha) + det jag tvättat. Bäddat rent  våra och Mollys säng. Målat räcket till trappan, 3 ggr ( en sida, andra sidan, första sidan igen) så nu är 2 av 4 delar helt klara. Och 2 har bara 2 strykningar kvar.

I helgen ska vi nog slita ner rubbet och försöka hinna måla så mycket vi kan. Vi får ha Molly i vardagsrummet ett teg. Men de spelar ju ingen roll. Hon behöver faktiskt inte vara  i hallen. Hon har 5 andra rum att vara på + utomhus =)

Hoppas vi hinner. Men de gör vi nog..




Meningen var att ja skulle bort till Lotta och hämta en cukelsits som jag fått av dem, men tyvärr har min käre sambo tagit bilnyckeln IGEN så ja, jag kunde köra =/
Sen skulle vi egentligen ha ätit hos Angelica o Olivia ikväll men Christian är iväg i en annan stad o hann inte hem, så de vart ingen mat heller =P

Vad har ja mer gjort.
Hmm, har gjort 1000 grejer men de verkar så ynkligt när man sedan skriver ner de hahaha =P

Snart, väldigt snart, ska vi skaffa en hemsida igen (har sagt de förr =P) och då kan vi ha alla projekt bilder på dne istället för på facebook..

Nej ni. 
Molly är mer eller mindre redo att lägga si go sova.. hon är så trött så trött lilla pluttan. Inväntar papsen som ska köpa med ersättning, sedan blir de mys med en bok o sen sova =)


Mer då?

Vi ska byta telebolag till 3 nu..
=P Se hur de fixar sig =)


Pratade med pappa en snabbis förut...
Räven hade visst tagit en höna =(
Mitt på ljusa dagen, Marie kastade saker efter den men den sprang ändå fram o hoppade upp o tog hönan =/
Naturen, jag vet.. 
Men men..

Henrik fick jobba 14 dagar till i Norge. 
Skoj för honom..
Lille lillebror..

Tror nog han stannar där  =P


Nej, nu ska ni slippa mitt tjat =P


Molly hälsar god natt till er =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3