torsdag 14 juli 2011

God morgon
Kl: 8.44
Status: Molly går runt i sin lära gå stol, överlycklig =P
Jag: jag är trött =P


Ja, var ska man börja?
Jag fastnade på internet igår när vi la oss o hade inte somnat vid kl 2. Poff så vaknar lill damen , klarvaken =s
Får henne att somna om men seda vaknar hpn ytterligare 3 ggr till under natten.. Jag fick sammanlagt 2½ timmes sömn under natten. Och inte nog med de =P Då använder sig Christian av funktionen på telefonen så han kan somna om.. TACK =P Vilket betyder att hans klocka ringer 6.50 o väcker mig, 7 o väcker mig. dessutom väcker han mig när han ska gå in i sovrummet o hämta kläder.. Inte nog med de.. han glömmer sin mat o går tillbaka in i huset o väcker mig igen =P
Molly stiger sedan upp 7.50 för dagen =P


BAH.. 
Blir man galen eller galen?


Skulle haft mamma bebis träff idag men jag orkar allvarligt inte.. Det går inte..
Dessutom har Molly haft mardrömmar osv de sista så vi känner att de har hänt alldeles för mycket. så jag fick ställa in de.. Skulle mötts upp i en lekpark men snälla Janna skulle ha de hos sig om de blev regn, vilket de är.. O så kommer inte vi =(

Men men.. Jag orkar verkligen inte..
ska till bvc o väga o möta Molly.. Sen ska vi hem o sova =P
Sova i sisådär 2-3 timmar.. Hoppas ja...

Gårdagen var gnäll gnäll..  Och så natten.. Nu orkar ja inte med en gnällig dag till =P

Men än så länge verkar hon glad =)
(ja, hon SATT i gå stolen.. sen ville hon inte utan kryper nu omkring) =)


Nu är kl 9 o ja hoppas tiden går fort så vi får åka hem o sova =P

Hörs senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3