torsdag 7 juli 2011

Kl: 22.41

Molls sover, Chrostian sover. Hundarna sover.. Madelen- status:: Vaken =p

dooh =P


Imorgon är de mammaträff.. Ulrika med tvillingarna Lizzi o Lenton ska med denna gången =) Äntligen är Pluttskrutt frisk =)

Vid 9 ska jag ner till stan.. Gå en promenad med fröken Trolls så hon hinner sova lite =)

Men först till affären o handla typ smörgås/yoghurt och kaffe =)



Kvällen/eftermiddagen har varit HEMSK =P
Molly har gnällt o gnällt o skrikit o gråtit o gnällt o gråtit ännu mer.. Det har verkligen tagit på både humör o krafter. Vi försökte få henne att somna i 2 timmar.. Gick inte.. Skrek o slog o hade sig.. (Hon somnar i vår famn och jag lägger inte ner henne i hysteriskt tillstånd, det är inte rätt). Ett tu tre så somnade hon =P. Hon suttade på sin underläpp så från är om de inte är tand på g.. Men så har ja ju sagt innan ;)

Ja, hur som helst. Där kämpar jag som en galning med att få henne att sova o när de är christians tur o de inte går, gissa vad han gör =p Sätter ner henne i lära gå stolen så hon får leka =P

YES.
Tillbaka på ruta ett =P


jaja, hon somnade iaf.. 
Typ 21.40. Men ändå.. =)

Stackars liten.

Sen fiser hon o har sig.. jävla luft =(
När ska hon slippa de?

Någon vars barn haft ont  av luft mer än 7 månader?


Jaja.. nu ska ja med sova =)

Fixade 4 fjärilar innan =)


TACK till er som handlat.. TACK..
Ni är GULD värda =)
<3

Om ni undrar om mig?
Jag köper direkt från debra sidan och har själv handlat 3 st =)

Fler intresserade.. kontakta mig så kan ja antingen hjälpa er eller slunga er vidare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3