måndag 19 september 2011

Hej hej.
Kl har passerat 10 precis och det är första lediga dagen sedan i torsdags =P
Mys mys. Idag blir dte enbart Molly mys med massa lek o stim, och lite städ o så på de =P
 
Sen ska nog Angelica o Olivia hit sen (eller vi till dom) o baka o umgås men först ska vi handla lite. =)

Till Mollys stora förtjusning så slipper hon även dag vara själv =P

Nästa helg åker vi till Jkpg. 
Se om jag skulle jobba på fredagen. Ska byta till ett dagspass istället.

Helgen i Jkpg kommer iaf bestå av följande.
Fre: komma dit
Lördag: Åka runt till släktingar o säga hej o visa Molly.
Lördag: 50 års fest för Marie.
Söndag: Sega slappa o dega o se ¨åka hem =P

Se om jag hinenr få in en A6 rutt på lördagen där med.. Innan festen.. Måste verkligen ha lite kläder till Molly Trolly.

Sen är datumet besätmt som vi åker till Ullared nu med =D
15 Oktober =D
Roligt roligt.. =)

Då ska Molly vara hos Farmor o Farfar och dom kommer nog ha de utomordentligt mysigt =)

Ja o C åker här ifrån o Cinna o Tony åker ifrån Jkpg, så möts vi där o ja "går ihop" är ju fel ordval men.. typ =P =)

Sen ska ju ev Cinna o dom ner i Oktober så de blir nog ingen Jkpg för oss.  Sen åker vi upp till Jkpg igen den 25 November o kommer då även ha kalas för de närmsta i familjen =)

Men som sagt, vi får se.. Kan hända att ja o Molly åker upp någon gång själva i värsta fall.. =)
(Mitt i veckan eller liknande). Vi får se =)

Hmm..Ja.. vad skulle jag mer skriva.. hmm.. Ingenting.. Städa var de ja.. 
 
Ha de fint så hörs vi senare =)


1 kommentar:

  1. Åh, jag som hade för mig att vi skulle ses idag. Var det nästa måndag vi bestämde? Jag är lite förvirrad nufördtiden :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3