fredag 9 september 2011

Hej hopp.

Roligt när M vaknar redan vid 6.25 o man har planer för hela dagen =P

Dvs.. hon bör sova vid 9 för då ska vi åka till Tingsryd.. Men nu blir allt flyttat framåt.. SUCK.. jaja.. I värsta fall få vi avlägsna oss ifall hon blir för kinkig..

Men men =)

Gårdagen var bra.. De rullade på som de skulle o Molly hade de skoj hos Farmor =)

Något ja inte hade räknat med dock var alla papper ang när man jobbar.. SUCK.
Nu ska ja hålla reda på exakt vilka dagar jag jobbar o vilka dagar jag har föräldrar ledigt.. mm mm
Men de löser sig de med =)

Idag blir de alltså Tingsryd.. Hälsa på Saara o Henna.. Kolla deras nya hus =D
Ska bli super roligt =)

Kanske ska försöka träffas fler gånger än 2 ggr/ år i fortsättningen? =P Hmm, undra hur många gånger vi har sagt de =P haha =)

Denna helgen ska Åke o Christian lägga matta i trappen. Nästa helg jobbar jag, helgen efter ska vi till Jkpg o poff så är de Oktober =P (nästan) =)

O då är de dags för Ullared tripp.. Vet dock inte vilket datum än, men de fixar sig =)

Nu ska jag göra mig själv i ordning så vi kan åka sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3