torsdag 15 september 2011

Hejsan på er alla.




Här inne var det inte livat =P

Det beror på en väldigt krävande liten Molly och ett fullt schema för oss..
Eller ja.. de beror ju på vem man frågar =P

I måndags lekte vi i lekparken, i tisdags gjorde vi... hmm.. något.. men minns itne vad =P
Igår var det rytmik igen o Molls älskade alla barn , fast denna gången var vi rätt många.. 13 st tror ja minsann.. Både skoj o lite tråkigt.. Träffade en tjej som fick barn 2 dagar innan vi fick Molly =)
Roligt =)

Idag ska vi till BVC o väga o mäta...
Jag tror hon är hmm... 74 cm lång och väger 9600 gram.


Imorgon jobbar jag.. 13.00 börjar jag. Då blir de Pappa o Molly mys hela dagen...
Först ska dom till Pappas jobb o hälsa på o äta smörgåstårta =P
Sen vet inte jag vad dom hittar på men något skoj blir de säkert =)

11 börjar jag på lördag o söndagen går jag ett låååångt pass 9.30- 20 .

Så om ni undrar ifall uppdateringarna blir lite avlägsna nu beror det på jobb.
Skönt att få ut lite pengar nu i september minsann..
Måste skicka in till försäkringskassan med... O anmäla mammaledigheten.
Sedan 20:de.
Mer då..

Finns nog inte så mycket mer o säga.. Förutom att Molly är riktigt duktig på att stå nu.. De går inte alla gånger, o ibland (ofta) sätter hon sig ner självmant, men de gånger de går så står hon rätt länge..
Duktiga sockerbiten.

O vet ni..
O 8 dagar är hon 10 månader.. GALET.. 


Nej, nu ska aj ha bebismys o sen åka o väga =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3