tisdag 27 september 2011

Ja nu ska ni få en förklaring.. 

Snart kommer Birgitta o tar Molly.

Dom ringer från jobbet o undrar om ja vill jobba lördag..Ja jo säger ja o så får ja reda på att jag jobbar även söndagen OCH fredagen... Jaha tänker ja o blir helt snurrig.. Sen kikar ja på de andra schemat o mycket riktigt.. OCH DESSUTOM jobbar jag idag =P
Då har ja för de första kollat på fel schema och dessutom på fel rad.. I o för sig spelar de ingen roll vilken rad de var för de är ändå fel schema.. SUCK.

Så nu är alla slängda och chefen har mailat mig de nya schemat som gäller från o med måndag =D

Väck med de andra..

Hur förvirrad kan man bli =P

Men allt har löst sig iaf o stackars Birgitta får komma o ta Trolls en timme innan C kommer hem =). 


Sen skrev ja alla ledighetsansökningar så de är gjort.. mailade även chefen vilka dagr o så de var, för säkerhetsskull =P
Men sen slog de mig att jag har ju även vardagar =s

BAH.

Så jag föreslog att ja skulle komma in till henne så vi kan komma på en lösning gällande vardagarna.. känns så knas o skriva ytterligare en ansökan i veckan (6 dagar på 6 veckor som ja ej kan jobba)..

Får se hur de blir..


Men nu är allt löst iaf o ja jobbar idag och helgen.. sen jobba rja inte fören nästa fredag =P
(O jo, jag har dubbelkollat nu =P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3