söndag 16 oktober 2011

Fortfarande ingen bild =P

Idag lovar jag att den kommer upp =P

Kl är 7.27 o om 15 min ska vi åka eller ja, dom ska köra mig till jobbet =). 
Gårdagen var kanon. Resand it gick bra, resan hem gick bra o allt därimellan var bra. Dock vaknade Molly säkert 6 ggr natten till igår pga att hon var förkyld. Stackars lilla Molly.

Vi var hemma i Khamn vid 17.30 tiden (?) och åkte bort till Åke o Birgitta och var där till ca 19.30 (?) =)

Vi somnade runt 22 o M har vaknat till o från inatt men trots uppstigningen vid 6 så var vi alla 3 väldigt pigga. Skönt.


Jag vill TACKA alla inblandade för all hjälp och "saker" =) 

Molly har en hel drös med nya kläder och ja o Christian fick njuta för fullt =)

Bilder kommer senare. Gömde kameran hos Å och B igår så hann aldrig ta bilder på det vi köpt. Men det var massa skoj, i våra ögon iaf =P

Nu ska ja ta en till kopp kaffe, o se åka =)


Hörs senare =)

PS: Kan hända de blir kristianstad sen o handla en b tapet o fixa köket de sista =)

1 kommentar:

  1. Öp öp, inget Kstad utan mig, jag vill med o äta potatis!

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3