tisdag 25 oktober 2011

Hej hopp.
Molly tog sovmorgon till 10 idag ;)
Mysigt.
Sen har vi lekt o jag har fyll ti "Mitt första år" boken =). Nu är den klar, förutom bilder. + ett fotoalbum med enbart bilder på henne nu under det första året =).

Däremot så fick jag sådan sjuklig huvudvärk vid 14 tiden så ja trodde ja skulle dö. Hade inga tabletter hemma heller =/
Tog på Molls och åkte o handlade alvedon. TACK du snälla dam som släppte förbi mig i kassan då du såg att jag bar på Molly... Underbar kvinna =)

Tog tab i bilen o körde en runda så M fick sova.. Var så seg i skallen så ja orkade inte sysselsätta henne. Hem, in.. M skrek.. Välling..  M skrek.. Lekte.. M skrek.. Värken var inte borta..

Kletade tigerbalsam och mutade flickan med en skiva bröd =P

Hon sysselsatte sig en stund o sen var värken väck =D


Nu är ja återställd o har börjat med maten..

Eller ja, den är färdig nu =)

Snart kommer C hem, äta.. Sedan galenskap igen =P

Nyfikna? =P



Idag har ja förresten lärt Molly hur en BIL en BÅT och ett FÅR ser ut =).
Hon fick känn och titta på kort.. Stooora kort med figurer på  och jag lärde henne först bil.. Sedan tog jag en till o lärde båt.. sedan tog jag bägge o frågade var bilen var, då tog hon bil kortet osv.. =D Duktiga flicka =D


Hej svejs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3