fredag 7 oktober 2011

Tiden.


Jag förstår ingenting.

På dagarna, när M är vaken eller precis har somnat så är en halvtimme så kort tid så man hinner knappt göra någonting.

Men nu, när Molly o Christians sover o de är 30 min sedan ja vaknade så känns de som en hel jädra evighet =s
30 min till ja ska åka o ja vet inte vad ja ska göra.. Hmm..

Varför kan tiden itne gå så sakta på dagarna med? =D

Suck suck.

M sover. C är vaken o säger att han inte kan somna om.. hmm haha.. Säkert =P Vänta bara till ja har åkt så lär han däcka =P



Har mailat fotografen nu med.
Han ja skrev om i inlägget under detta.

Se vad han säger =)
Pris o så =)

Hade varit roligt att ha på hennes ett års dag eller där i närheten..

För visst.. Jag tar mycket kort, de gör ja.. Och många är riktigt bra men samtidigt.. en studio/fotograf är alltid speciellt =)

Och denna snubben verkade vara så.. lugn och sansad.. så jordnära..

Höhö, ska bli skoj o se när ja släpar med mig C dit o han ska stå o få M att skratta mm =P haha =D=D=D Roooligt =P


Nej. Nu ska ja packa ner lunchen o maten o dricka mitt kaffe..  o så byta om o sen e ja redo att sticka =D

PS. Molly gillar nu rotfrukter med kalvkött och ishavstorsk (fast den sista är ingen favorit, men den går ner) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3