tisdag 20 december 2011

Om 3 dagar är Molly 13 månader. Och tyvärr kommer jag nog inte fortsätta med en sk månadsrapport. 

Vi får e. Har inte tänkt igenom de än.

Men samtidigt så sker de så mycket hela tiden så man hinner inte få med allt.

Troligtvis gör jag bara som jag gör nu. Lägger upp bilder, filmer o text med mer uppdatering kring hennes utveckling =)


Den 1 mars börjar dagis och ca 14 dagar innan de så sker inskolningen.
Har varit i kontakt med hon som sköter antagningarna osv o dom skickar visst ut vilket dagis mm i början/mitten av Januari.

Så ännu får vi inte veta vilket dagis.

Imorgon ska jag till nya chefen o kolla lite med intro o schema osv. Men före de så är de rytmik vid 9-12 ungefär.

Senare, efter C har slutat så ska de fixas de sista klapparna. Molly har förresten öppnat sina här hemma =P

Knas unge =)

Men hon blev glad ialla fall haha

Städning pågår med..

Vi åker den 23:e dec på kvällen, jag slutar 16. O sen kommer vi hem relativt tidigt den 25:e =)

Yoda följer med oss upp o Sir Frans får äran att stanna hemma hos "Farmor o Farfar" =)

Ja, hans nya namn är sir =P
Han är lite finare än alla andra. Han behöver ju inte alls göra som andra hundar och jo, han tycker han ska få sova i vår säng FORTFARANDE medans Y ska sova på golvet =P 10 månader har dom sovit själva, men lik förbannat vill han sova hos oss =P

Därför har han fått namnet Sir =P

Nej. Nu ska ja leta upp söthare =)
(Hon leker med hundarnas vatten)



Jo förresten..

Här kommer mobilbild på köket..
Missat o visa er ju =P









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3