lördag 28 januari 2012

800 kr fattiga på.. skit? =P
Byxor till mig o Christian. Tröja till mig o Christian + 2 till Mollsan. Och sen köpte vi barnspärrar till lådorna.. Eller ja, jag köpte.. C låg hemma o hostade o Molly var hos farmor o lekte =)

Dom kikade på ankorna o Mollsan gillade de visst =).

Finns en dö snygg klänning på kappahl som vi bara måste köpa =D


Sen fanns de såklart en hel del på Hennes med.. Men nej, hon har så mkt så nu är de bra för ett tag =).
Köpte en vanlig rosa t-shirt och denna:

Så nu e de bra för ett tag =)

C mår bättre nu ikväll. Däremot har ja fått världens huvudvärk =(. Hoppas de går över snart..


Mer då?

C vill h akebabsallad ida.g. O jag tror banne mig ja med vill ha de..
Det är... hmm.. fler månader sedan vi åt just kebab så nu får vi synda =D
Nej, nu finns de nog inget mer o säga.. Förutom att jag är trött som fasen o kommer däcka i soffan med fröken Molls =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3