lördag 14 januari 2012

Dagis

Hej och god morgon. Molly vaknade 8.30 idag så vi gjorde samma grej idag, låg kvar o hade mysigt, sjöng o så :).

Igår fick vi besked om dagisplats. Blev inte vårt förstahandsval, utan andra. Men jag tror de blir bra iaf :). M får gå på samma avdelning som Olivia :). Tror det är en slags trygghet för dom båda faktiskt :). Vi, bägge familjerna hade önskat att få ha dom ihop.

M skulle inskolas de 15 men nu bkev de flyttat till den 20e ist. Jag följer ned M själv den 20 och vi båda den 21a sen bara jag den 22a och sen får ibte vi vara med utan då ska C lämna henne själv, första gången :). Inskolningen äger rum i 2 veckor. Föräldrarna är med de första 3 dagarna men ska därefter alltid finnas redo att komma om de behövs, de resterande dagarna. Christian har fått klara order från mig att INTE bära/lyfta o leka med varken M eller O utan låta dom vara ner o vänja sig vid platsen osv. Annars är de så lätt hänt att man tar upp För man är van vid de. Men jag tror detta kommer bli kanon bra :).


Nu är de frukostdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3