måndag 16 januari 2012

Hej hopp.
Nu har ja o Molly varit på LEKIA o kikat cykelsitsar.

Vi fick en av Lotta o hennes familj för några månader sedan, men tyvärr så stod den i garaget och blev ihopblandad med grejerna som skulle slängas. Så både den, sängen vi fick, en byrå vi fick och 1 sidobord (+ 2 stolar till), inkl ett av våra vanliga bord blev slängda =(.
O ja, jag måste ta på mig det =(.
Jag hade ställt de i garaget, i 2 olika högar men inte lätt för C att veta vad som ska sparas o vad som ska slängas =/

Sängen var en sådan där växa i säng, som vi skulle måla vit med prinsesssaker på..

Gissa besvikelsen när jag nu insåg att allt sådant är borta. Sitsen skulle ja ta fram o börja fixa fdast på cyklarna.

Jaja.. Bara o köpa ny..

600 spänn =s

Dock är detta en sådan där super säker sak som verkligen är utformad att skydda barnen.. Såg en annan variant med, men den såg inge vidare ut..
Därför fick de bli denna.
Går upp till 22 kilo med.. Bra =)

Ja, då är de införskaffat o jag retar mig mer än någonsin på att den andra blev slängd. 600 kr liksom =s

Men jag har ialla fall lärt mig vad som ska vara VART i garaget för att det inte ska bli slängt.



Skickade in papprerna till barnomsorgen nu med =) Så nu är dagisplatsen antagen av oss (och jag VET att det inte heter dagis men jag kommer säga de ialla fall ) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3