måndag 16 januari 2012

Hej igen =)

Då sitter jag vid datorn istället =P

Igår fyllde vi i det sisa på mammadagarna eller hur mans ska säga. Skickade in tom sista februari.
Då visade de sig att jag har 70 SGI dagar o ca 60 lägstanivådagar. Dvs, jag hade lätt kunnat va hemma med Trolls ytterligare 3-5 månader (om jag hade tagit alla dagar i månaden). Dock vet jag att hon kommer gilla dagis och därför får de bli så här =). Kan ju ev vara hemma hela sommaren, eller till Jul eller om något år.. Beroende på =).

Skit samma. Alltid skönt att veta att det finns dagar att plocka av =)


Nu är kl 8.53.. Vi är redo att åka. O om ca 10 min går vi ut o skrapar rutorna mm =).
Eller, vi åker nog lite tidigare.. Ska posta massa brev o trams ...

Hoppas på nya anställningsavtalet kommer idag med, och dagisplats saken.. Så kan vi posta det med =).. fast de får ju bli senare då =)

Nej.. nu hinner jag verkligen inte mer =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3