tisdag 31 januari 2012

Hej.

Febern ökade igår igen, till över 39 så hon fick Ipren o efter 3 tim fick hon alvedon med. 
Inatt har hon inte fått någon medicin men hon har sovit skit dåligt. Sprattlade, skrek o grät hysteriskt i flera minuter.. Stackars liten..
Sen sov vi till 10.30 ;)

Men jag är helt död i skallen pga natten.

Tänk vilken skillnad på att ha en bebis, då är man vaken till o från under dygnet o man klarar de utan problem, men sen när dom blir större så är man död i skallen för man få va vaken på natten.. Knasigt.


Idag har vår fina Molly namnsdag med =).
Grattis sockerfina du <3

Jag vet inte om man ska använda ordet "komiskt" i detta sammanhang MEN jag tycker de är lite komiskt.

Som ni vet så fick Molly namnet Elise efter min mamma som hette Elisabeth i andranamn.
När Molly sedan fick de som andranamn istället så finns de ingen "Koppling" mellan namnet Molly och min mamma 
 
MEN.

Idag, den 31 Januari för exakt 7 år sedan så spriddes hennes aska. Molly har namnsdag idag så trots att namnet inte har koppling till min mamma så finns det ändå en slagt koppling =D
 
 
 
Detta visste vi inte, de fattade vi först i Januari året efter Molly föddes =).
Så komiskt är fel ordval men... ni förstår nog vad ja menar? =)

Molly har då inte namnsdag i kalendern utan "någon" har bestämt att vissa namn.. eller ja, alla namn.. Även utländska namn, ska få en namnsdag i Sverige.. Så därför delas alla tusentals upp och sen lottar man kanske in dem? Vad vet jag.. Jag vet iaf att det är "lite komiskt" att Molly fick sin dag den 31 Januari iaf =)

På riktigt har Ivar o Joar namnsdag idag =P



Ja då var de roliga skrivet =P

Idag är en sådan där slappa sega o försöka bli pigg dag så vi kan va med på kyrkis alternativt rytmiken imorgon =).

Uppdatering kommer senare igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3