onsdag 11 januari 2012

Hejsan hejsan.

Molly sover middag. Hon var gnäll deluxe så jag satte henne i vagnen o rullade lite o poff så sov hon ;)

Går igenom lite bilder o inser att hon nog gått ner i vikt sedan hon var sjuk, kolla halsen o hakan =(


Njae, Molly passar faktiskt med lite mer hull i ansiktet.

Nu har jag pratat med chefen o skickat in ansökan (semester) då Solveig fyller år, dock blir de att vi åker upp över dagen, det är nämligen min första helg att jobba efter mammaledigheten och då bestämde C att vi bara åker en dag.. , föräldraledigt den veckan vi åker utomlands och lite annat.

Ja..
Är de något mer som ska firas, tider osv så hojta till i GOD TID för nu helt plötsligt behöver jag skicka in ett antal veckor före.. Så ni vet bara =).

Idag hade hon skrivit 80% anställningen med =D
Gissa om jag är glad =D

Sen mailade jag barnomsorgen. Men de är först NÄSTA Vecka vi får besked =s
Blir skit nojig ju =(
Frågade om dom verkligen inte visste alternativen.. Hoppas hon tar de på mail..
HAr förresten ökat min lön med 200 då ja börjar i Hemtjänsten =). Vet inte varför, men så var de iaf =)


Jaha.. Mer?

Angelica o Olivia ska kika förbi..
Jonas ska ha möte med sina kollegor hemma hos dem..

Blir väl en utgång iaf? Har ju 2 vagnar nu med, så nu slipper folk "dra med sina vagnar hit" =)


Här får ni en super bild ;)

Lite väl tidigt att börja viktnoja va? =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3