onsdag 25 januari 2012

Jaha. Då¨har ja gjort de igen.

Telefonen är urladdad haha..

Har den nog varit i 3-4 dagar nu men vad fasen, jag tänker verkligen inte på de..

Den är på laddning nu iaf =)


Vid 9 åkte vi bort till rytmiken o där var Hilda o Janna o så mötte vi upp Jonas o Olivia där med.. resten var "nya" fast ändå inte.. Dock är de äldsta 10 månader så dom är ju lite mindre än våra =)

Ja o Molly stannade till 11, då hade många redan gått. O så åkte vi till stan o lämnade papper =).

När vi kom hem insåg ja att Mollsans skor hade kletat ner hela min mage (VIT TRÖJA) haha. Såå snyggt o gå med halv sketen tröja på stan =P

När ja sen tänkt epå tröjor så slog de mig, man kan ju göra sitt egna tryck =D
Köper man ett 10 pack på Claes Olssons för 140 så kan man göra 10 t-shirts =D
Slipper man alla "Likadana tröjor", som de lätt blir när affärerna knappt tar in några kläder ur en kollektion från tex HM osv.

Fiffiga jag =D
Så nästa gång vi är i Jkpg så blir de bannemig A6 en snabbis o köpa fotopapper/textyilpapper eller vad de heter =)

En tröja ska hon få ha en hund på.
O sen en kisse.
Kanske en ko med? Hon älskar ju kossor..

Ja vi får se =)

Idag sa även Janna (hon är förskolelärare) att hon ser att Molly kommer ha lätt för dagis och att bli lämnad. Hon reflekterar inte över om jag går iväg och hon går själv iväg utan att vända sig om mm.. Skönt att en som har jobbat med det länge kan ge förslag/råd osv inför starten =).
Jag fasar över att hons ka bli ledsen. Minns än idag när jag blev lämnad. De höll fast mig o jag skrek för glatta livet.. Det är 22 år sedan..
Sitter som gjutet.. =/
Hoppas inte Mollsan blir så =)


Eh, skit samma.. Vi får se.. Blir hon ledsen så får vi ta de då =)
Men usch vad ont de kommer göra i hjärtat att behöva gå därifrån när hon skriker =(

Jag ska nu påbörja lunchen för damen.

Eller ja hon äter ju sten så hon kanske är mätt ;) (Skämtar) haha =D

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3