onsdag 22 februari 2012

God morgon god middag eller vad vi nu ska kalla de =P

Kl är 12 o vi har varit vakna ett tag =P

Molly har inte kräkt sedan igår vid 11 så nu borde de väl va över?
 
Mailade chefen igår, ringde inte pga att Molly hade precis ätit och jag visste inte om hon skulle kräka =P
Dock var chefen själv hemma (fick svar idag) men nu ska hon kolla upp hur vi gör med Mollys inskolningsveckor och om jag ändå får jobba imorgon (intro). För jag mår ju strålande. Christian med. O han är ledig imorgon pga att jag ska ha intro. Ska jag ändå inte jobba så kan han likaväl jobba ju.

Ja vi får se när hon hör av sig igen =)


Pratade med mormor förut. Och hon berättade en väldigt rolig sak =D.
Det var så överraskade och man blev så lycklig ang det inträffade.
Detta har vi väntat på. =)



Nu börjar Trolls bli kinkig över att jag sitter här, så nu får jag avsluta skrivandet =P

Ha de finfint..

1 kommentar:

  1. sv: hehe ;P

    ja jag hoppas på februaribebis, men tror att det blir marsbebis :P

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett nappavtryck <3