tisdag 7 februari 2012

God morgon.
Fast de är ju lite sent o säga de =P

Vi vaknade 9.30 idag..

Mysigt.

Molls har sovit bra inatt och jag har nog med sovit relativt bra =)

Idag är de tisdag o snart ska vi ner till Joakim o hämta ut Mollsans bilder från fotografen =).
Sen ska vi förbi Angelica o olivia o hälsa på.
Hon mutade med muffins.. så nu vet ni vems felet är att jag går upp i vikt. =P

Imorgon är det rytmik alternativt kyrkis o på torsdag ska vi hem till Janna o Hilda o vid 13 ska jag på möte med jobbet o Mollsi ska ha lekstund med farmor till 16, sen ska vi åka till Jkpg..
Så Torsdagen lär Molly däcka som en klubbad säl på kvällen tror ja =)

Packningen får vi nog fixa med redan imorgon, för på torsdag finns verkligen ingen tid..
Vi får slänga i oss lite käk när C slutar o sen beger vi oss =).

Mer då?
Hmm.

Inte så värst mycket.
Den 14 ska vi till dagis o träffa Mollys kontaktperson. Vi ska kika på stället (utan barn) och prata igenom lite rutiner mm. Sen ska vi bestämma en dag som hon kommer o hälsar på oss. Om vi vill de alltså =). O de vill vi såklart.
Jag tycker det är super bra att kontaktpersonen kan komma hem o leka lite, en timme, så barnet sedan känner igen henne på dagis =) (VET att de inte heter dagis, men i mitt huvud gör de det) =)


Älskade skrutta.
Tänk, vår fina 15 månaders tös ska börja dagis =D
Sjukt vad snabbt tiden har gått.
Imorgon är hon förresten 14½ månad men hon blir 15 månader 3 dagar efter hon börjar inskolningen =).

Sen får vi se hur vi gör framöver. I Sommar o så.. Om vi delar på fl dagar osv o är hemma mer än 4 veckor med henne. Allt återstår o se =)

Trivs hon på dagis så ser jag ingen anledning till att hålla henne därifrån! =)


Strunt samma.

Nu ska jag o Molls leka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3