torsdag 23 februari 2012

God morgon. Kl är 6.10 o aj asitter os tröglor på datorn o inser att Victoria o Daniel har fått åka in =). De blir kanske en 23 bebis iaf =) Jag var dock övertygad om att de skulle föda (snitt) den 29 februari =).


Idag är då Molls 15 månader. Wii.
Äntligen är hon en 15 månaders bebis/tjej. Inte 14,5, inte ett år utan just 15 månader =). =P

Jag ska gå på min första introdag idag, 7-14.
Har ingen aning om hur detta kommer gå men de är säker skit kul =).


När jag har slutat har jag ingen aning om vad vi ska göra faktiskt. Ringa 1177 kanske =P

Molly kräkte nämligen igår igen.
De konstiga är att hon äter saker o ting, banan, yoghurt, vätskeersättning, kött, sås osv osv osv. Men ca 1-3 tim efter vällingintag så spyr hon rakt upp.
De står på internet att barn kan bli känsliga av vätskeintaget när dom dricker så mkt mm. Men återigen, hon får ju behålla vatten, vätskeersättning mm..
 
Skumt skumt.
 
 
Får ringa dem o rådfråga iaf.
Eller barnläkarna eller något..
Någon måste ju kunna svara på vad de kan vara =).
För nej, de kan verkligen inte va maginfluensa..
 
Nu sa ja stressa vidare..
 
Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3