måndag 20 februari 2012

Hejsan hejsan.
Molly kräkte de sista runt 15 tiden (?).
Sedan dess har hon varit pigg, förutom feber.

Hon har ätit glass och pommes. Sedan fick hon vatten + välling. Dock drack hon bara 100 ml knappt, 2 ggr under dagen. Men ändå. Hon missade 400 ml som hon borde fått i sig. 
Hon kissade inte på 15 tim så jag började bli orolig. 
Inatt vaknade hon o fick välling (hon kunde inte sova) och 7-10 klunkar vatten. Så imorse vid 10 så kissade hon. Skönt.

Dagis tider är ändrade o vi börjar på onsdag och hoppas att Molly reder de.. Hon är ju alltid så framåt o positiv mot alla främmande på öppna förskolan mm så nu håller vi + dagis personalen tummarna för att hon reder det här med.. =). Annars får jag ringa chefen i nästa vecka o ändra om mina tider.


Igår trodde jag dock (och inatt) att ni är de min tur. Jag mådde inge vidare o huvudet var som en sten.. Christian är hemma idag pga att inte smitta ner sitt jobb o jag o Molly sov till 10 som sagt.. Nu mår jag strålande.. Och jag tror mitt var mest psykiskt och att jag var så hängig över att itne fått sova alls natten till söndagen.

Så imorgon blir de jobb för herr Sambo och på onsdag inskolning för mig o Molly..


Nu ska jag faktiskt iväg o handla lite..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3