tisdag 14 februari 2012

Idag har jag och Christian varit borta på dagiset o kollat o hört lite om hur dom gör mm.

Det känns verkligen super bra =)

Dom anpassar så otroligt mycket efter barnen och behöver mitt barn sova 10 istället för 13 så får hon göra det. Det finns resurser till det.. KANON...

Jag kände mig säker innan men nu känns det mer "landat" eller hur jag ska förklara.

Det är ca 12 barn (kollade inte exakt) och alla är födda 2010 (utom 3). Dock är dom födda första delen av 2010. ska be Angelica kolla imorgon när dom ska dit höhö).
Men ja, de såg verkligen bra ut o de känns bra =)

Så nu ska vi bara skicka in schemat o så =)

Dock får hon inte va på dagis o äta den dagen jag slutar 10.30 =(
Tycker ja är lite surt men men, Jag får ju mer tid med henne =).
Så nu minskades dagistiderna ner med ca 4.5 tim. 
Inskolningen kommer se ut ungefär såhär:
Måndag: fröken kommer hit o leker en timme
Tisdag onsdag och torsdag: föräldern med 9-12

Måndag - ons: själv 9-12
Tors-fre: själv 9-13.

Ev ändra någon timme. Då 2 andra skolas in samtidig. En pojke nu som visst är jätte ledsen =/. O då vill dom inte skrämma upp "våra" barn när dom ser på ett ledset barn =/
Stackars lille kille. 
 


Jaja.. Snart kommer Angelica o Olivia hit o ska leka lite.
Tjipp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3