onsdag 8 februari 2012

Usch usch. Jag känner mig fortfarande helt död i skallen (seg/matt) trots att vi nu är friska eller hur man ska säga.

Dessa dagar har jag o Mollan bara slappat till tusen. Idag klev vi inte ens ur pyjamaserna =P

Sen fick jag ett ryck o städade, slängde in massa tvätt o fixade med Mollans kläder (vek ihop o la in i garderoben mm), sprang in o duschade med en lekande sötgöte som lekte med mig fast utanför duschen då =P
Sen torkade jag av borden o nu är ja helt matt igen...

Skit förkylning/influensa eller vad fasen de är..

Börjar iaf bli väldigt trött på skiten..

Snart ska Molly bada med. Hon brukar göra de efter maten men jag vill att bägge j ao C ska packa lite inför morgondagen o då är de bättre hennes bestyr är klara =).


Imorgon är de då lek hos Janna o Hilda med Ulrika o hennes tvillingar Lizzi o Lenton o så Josefin med Elton =).
Angelica o Olivia skulle egentligen va med, men O mår inge bra.. feber o så.. så dom ställde in.

Efter leken, jag tror vi åker runt 11, så ska ja packa lite till bilen (om Molly sover vill säga) sen vid 13 ska Molls farmor leka med henne o ja ska till möte med jobbet.

Spännande =)


Hoppas verkligen folket har tålamod med flummiga mig =P
Är visst miljader med nya saker ja ska lära mig.. har ju aldrig varit inom hemtjänsten förut =)
Men de fixar sig =D


Nej, nu skulle söt bada ja =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna ett nappavtryck <3